tag:blogger.com,1999:blog-8349377256681763138.post5242581498498534393..comments2024-02-27T10:23:51.523+02:00Comments on Alexis Stamatis: Οι γουιχαιστές της ΕπιδαύρουAlexis Stamatishttp://www.blogger.com/profile/03176769761755171987noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-8349377256681763138.post-26597515970240683552009-09-16T13:27:28.790+03:002009-09-16T13:27:28.790+03:00Well, που λέει κι η φίλη μας η Marianne, όταν χειρ...Well, που λέει κι η φίλη μας η Marianne, όταν χειροκροτούν, επευφημούν και τραγουδούν ενθέρμως, εκθειάζουμε το μεσογειακό ταμπεραμέντο τους. Όταν γιουχαϊζουν, είναι επαρχιώτες, κακομαθημένοι και απολίτιστοι αυτοί οι ιθαγενείς! Αν ίσως αποφασίσουμε εμείς πώς τους θέλουμε (ψυχρούς, ψυχρόαιμους και δήθεν ευγενείς;) ίσως καταφέρουμε να τους κάνουμε όπως επιθυμούμε. Άλλωστε ιθαγενείς είναι, με ένα δυο καθρεφτάκια...ΔemΩΝhttps://www.blogger.com/profile/07723055608199843063noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8349377256681763138.post-83340849050387900032009-09-02T18:23:37.392+03:002009-09-02T18:23:37.392+03:00Καλό μήνα...
Προσωπικά, είμαι κάπου στη μέση... Οι...Καλό μήνα...<br />Προσωπικά, είμαι κάπου στη μέση... Οι πολύ "πρωτοποριακές" αναγνώσεις αρχαίων ελληνικών τραγωδιών, με ξενίζουν, ιδίως όταν βλέπω τραγελαφικούς νεωτερισμούς. Δεν επιδοκιμάζω σε καμιά περίπτωση το γιουχάισμα...αλλά καμιά φορά χρειάζεται κάτι πιο τρανταχτό από την αποχώρηση για να εκφράσεις τη δυσαρέσκειά σου... και σε καμιά περίπτωση μετά τα πρώτα 10 λεπτά...Freedomhttps://www.blogger.com/profile/17372019653411126533noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8349377256681763138.post-31290760431250376452009-08-31T13:39:35.944+03:002009-08-31T13:39:35.944+03:00Θα συμφωνήσω μαζί σας ως προς το να δείξει κανείς ...Θα συμφωνήσω μαζί σας ως προς το να δείξει κανείς την δυσαρέσκειά του αποχωρώντας (κοσμίως πάντα!), απ΄την άλλη όμως..δεν είναι λίγο απαξιωτικό προς τους καλλιτέχνες (όποιοι κι αν είναι αυτοί κι όποιες ανησυχίες κι αν εκφράζουν);<br />Βέβαια, αν προσπαθήσεις ν΄"αντέξεις" κάτι που δεν σου αρέσει..είναι μια μορφή καταστροφής!<br /><br />Προσφάτως βρέθηκα στην παράσταση "Η όπερα της πεντάρας" και 5΄πριν απ΄το τέλος (η πιο ακατάλληλη στιγμή γι΄αποχώρηση, κατά την ταπεινή μου άποψη) άρχισαν κάποιοι θεατές ν΄αποχωρούν..άλλοι γιατί βιάζονταν να πάνε στ΄αυτοκίνητά τους μήπως και βρεθούν σε μεγάλη κίνηση μετά, άλλοι γιατί είχαν να προσφέρουν λουλούδια στους ηθοποιούς κι άλλοι γιατί σίγουρα μπήκαν στο θέατρο κουνώντας με χάρη τις δωρεάν προσκλήσεις τους, μη γνωρίζοντας τίποτα για το έργο κι ίσως σκεπτόμενοι "έλα, μωρέ, τσάμπα είναι!"...<br /><br />Ο καθένας από μας δείχνει την καλή (ή κακή) του ανατροφή...<br /><br />Καλησπέρα και καλή εβδομάδα!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8349377256681763138.post-39459190695213968292009-08-31T12:04:51.210+03:002009-08-31T12:04:51.210+03:00Στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων οι Πέρσες καταχειροκροτ...Στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων οι Πέρσες καταχειροκροτήθηκαν, ακούστηκαν μπράβο αυθεντικά. Υπήρξαν πολλοί που διαφώνησαν και συζητούσαν ήρεμα μεταξύ τους, στο τέλος της παράστασης. Πρόκειται για ένα πολιτισμένο κοινό που δεν σχετίζεται με φράξιες και "κινήματα" Επιδαύρου. <br /><br />Όσο για την αποθέωση των Ορνίθων, απεδείχθη ότι το κραυγαλέο και αυτό που γλύφει τα τηλεοπτικά αυτιά και μολυσμένα μάτια, χαίρει άκρας εκτίμησης.Θεόδωρος Γρηγοριάδηςhttps://www.blogger.com/profile/17888033207760724286noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8349377256681763138.post-53551870333413955112009-08-31T02:11:16.889+03:002009-08-31T02:11:16.889+03:00Well, αυτές οι αντιδράσεις στις οποίες αναφέρεστε ...Well, αυτές οι αντιδράσεις στις οποίες αναφέρεστε είναι ένα δείγμα της σύγχρονης Ελλάδας. Θέλω να πώ, οι περισσότεροι Έλληνες διακρίνονται από μια περίεργη υποκουλτούρα, μια μίζερη, οπισθοδρομική, πουριτανική νοοτροπία, που προκύπτει από τον βόρβορο τον οποίο συντηρεί το καπιταλιστικό σύστημα στην Ελλάδα. Δυστυχώς, ο μέσος Έλληνας, από μικρός μαθαίνει στο άγχος για την επιβίωση, τροχοδρομεί τη ζωή του με βάση την οικονομική ασφάλεια που θα του προσφέρει το μελλοντικό του επάγγελμα και δεν δίνει βάρος στο πνεύμα του, στην Τέχνη, την κουλτούρα, δεν καλλιεργείται, δεν ταξιδεύει (όχι μόνο με τη στενή έννοια της λέξης), δεν ανοίγει το μυαλό του. Αυτό είναι το πρόβλημα. Κι έτσι μετά, τυχαίνει να βρεθεί στην Επίδαυρο και δεν ντρέπεται να αντιδράσει έτσι.<br />Το πρόβλημα με τον μέσο Έλληνα είναι ότι δεν μαθαίνει να είναι πολίτης του κόσμου, για να καταλάβει την Τέχνη, ενώ θα έπρεπε ο καθένας από εμάς να είναι η λογοτεχνία της Γαλλίας, ο κινηματογράφος της Γερμανίας, η αρχαία ελληνική φιλοσοφία και ούτω καθ' εξής -όλα αυτά μαζί!-...<br />Κι έτσι, όταν λες στους Έλληνες της Νέας Υόρκης (σε εκείνους που έχουν μεγαλώσει στις ελληνικές συνοικίες) ότι θα πας σινεμά ή σε κάποιο μιούζικαλ, σε κοιτάνε σαν να ήταν φοβισμένα ποντίκια κι εσύ εξωγήινος. Ακόμη κι αν κάποιοι έχουν φοιτήσει σε αμερικάνικα Κολλέγια. Αλλά τί σημασία έχουν αυτά που γράφω;Anonymousnoreply@blogger.com