Saturday, April 26, 2014

ΔΗΜΑΡ

Ευχαριστώ πολύ τον Φώτη Κουβέλη και τη ΔΗΜΑΡ για την εξαιρετικά τιμητική πρόταση που μου έκαναν να ειμαι υποψήφιος στις επικείμενες ευρωεκλογές. Η Δημοκρατική Αριστερά είναι ένας χώρος που τιμώ και σέβομαι ιδιαίτερα οπότε προσλαμβάνω αυτή την κίνηση ως μια σημαντική αναγνώριση.
Προσωπικοί και επαγγελματικοί λόγοι με αναγκάζουν να μην είμαι σε θέση να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις που φέρει η συγκεκριμένη υποψηφιότητα. Ταυτόχρονα, πιστεύω πως οι όποιες πεποιθήσεις μου για τα ζητήματα που απασχολούν όχι μονο τώρα αλλα και διαχρονικά τη χώρα, αντανακλώνται στα βιβλία μου και ειδικά στο τελευταίο, τους «Χαμαιλέοντες», όπου επιχείρησα μια πρισματική οπτική ενός «εθνικού» αφηγήματος.
Ένας συγγραφέας μπορεί να είναι χρήσιμος στον τόπο του με πολλούς τρόπους – κυρίως μέσω της βασικής του ιδιότητας: του καλλιτέχνη. Εύχομαι στη ΔΗΜΑΡ αλλά και σε κάθε προοδευτική δύναμη αυτού του τόπου καλή επιτυχία και επιφυλάσσομαι για κάποια άλλη στιγμή όταν πιθανόν ο χρόνος και η συγκυρία θα μου δημιουργήσουν την ανάγκη να εκφραστώ και εκτός της συγγραφής.

με εκτίμηση,
Αλέξης Σταμάτης

3 comments:

Ξενικός said...

να θεωρήσουμε πως η παρουσία των δύο λέξεων "ΔΗΜΑΡ" και "Χαμαιλέοντες" στο ίδιο σύντομο κείμενο είναι... συμπτωματική ;
Ξενικός

Alexis Stamatis said...

Το ενα ειναι κόμμα και το άλλο βιβλιο. Εντελώς συμπτωματική.

ange-ta said...

κάτσε παιδάκι εκεί που κάθεσαι και γράφεις ωραία βιβλία (από πολιτικής σκοπιάς, δεν σε έχω εντοπίσει, παρότι έχω διαβάσει μάλλον τα περισσότερα βιβλία σου ) που θέλεις να συνωστιστείς με την ΔΗΜΑΡ. Αυτοί από συνωστισμός πάνε καλά, φοβάμαι ότι στις εκλογές δεν θα συνωστιστούν πολλοί για να τους ψηφίσουν!