ΔΕΝ είναι αυτή η περίπτωση του «Ζε τ’ εμ». Εδώ μιλάμε για ένα οργανωμένο προϊόν κακογουστιάς και εκμετάλλευσης αφελών – κατά τα άλλα συμπαθέστατων ανθρώπων -, οι οποίοι στρατολογουνται με «ανάποδη οντισιον». Μια παραγωγή που έχει σχεδιαστεί και οργανωθεί επί τούτου σε κάποια γραφεία, από επαγγελματίες με γνώση μάνατζμεντ και μετρήσεων κοινού. Ο στόχος της παραγωγής είναι το προιόν να «καμώνεται το καλτ» ώστε να είναι επικερδές. Αυτό είναι ακριβώς εκείνο που το κάνει επικίνδυνο. Στη ραφή του κοστουμιού του Κατέλη και στην ενορχήστρωση του «Βας Βας» εμφιλοχωρεί πάμφωτη η πρόθεση των δημιουργών του για εκμετάλλευση, κερδοφορία και τηλεθέαση.
Παρατήρηση: Οι μεν παραγωγοί προχωρούν με την χρυσοφόρα ιδέα τους, το κοινό όμως γιατί συμπλέει; Αν ισχύει εκείνο που έλεγαν οι (αυθεντικά καλτ) Sex Pistols “This is want you want, this is what you get”, τότε για εκείνο που πρέπει να αναρωτηθούμε είναι ποιοι είμαστε εμείς που συντονιζόμαστε στη συγκριμένη συχνότητα. Τι είναι αυτό που κάνει τον κόσμο να «ψυχαγωγείται» μπροστά στην καταρράκωση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας; Και μην πείτε πως το βλέπουν μονό ανήλικοι, γιατί δεν είναι αυτή η περίπτωση.
απαντηση σε σχετικό άρθρο του Ελεύθερου Τύπου
Χαίρε, ω χαίρε Ελευθεριά...
Μολις πληροφορήθηκα από το μπλογκ του Νικου Ξυδάκη ότι χτες το απογευμα άνδρες της Αστυνομίας κατέφθασαν στους χώρους της Hellexpo, όπου παρουσιάζεται η γνωστή έκθεση των γκαλερί Art Athina. Oι αστυνομικοί, κατόπιν καταγγελίας πολιτευτή του ΛΑΟΣ, κατέσχεσαν βίντεο έργο της καλλιτέχνιδος Εύης Στεφανή (η οποια καταζητείται!) και συνέλαβαν τον διευθυντή της Art Athina Μιχάλη Αργυρού, κατηγορούμενο για παράβαση του νόμου περί ασέμνων και προσβολή συμβόλων του ελληνικού κράτους. Η επέμβαση της Αστυνομίας έγινε διότι, σύμφωνα με την καταγγελία και σύμφωνα με την αυτοψία και την κρίση των αστυνομικών, στο έργο παρουσιαζόταν πράξη αυνανισμού με φόντο τη γαλανόλευκη. Ηδη μαθαινω πως σε ενδειξη διαμαρτυρίας η art athina μεταφέρεται σε άλλο χωρο και γινεται κινηση να συνυπογραψουν το έργο καλλιτεχνες από όλους τους χωρους. Πιστευω να δεχτουν οσοι περισσότεροι γινεται. Oι υπογραφές ΕΔΩ.
το επίμαχο βιντεο εδώ (www.fantomas.gr)
29 comments:
κάποιοι που διαμαρτυρήθηκαν για αυτή την ανθρώπινη κατάντια τους αποκάλεσαν ... "χωρίς χιούμορ" (!!)
Καθότι τυχαίνει να είμαι επαγγελματίας του χώρου έχω να σας πω πως το να είσαι συντονισμένος με ένα πρόγραμμα σαν κι αυτό δεν σημαίνει πως το αποδέχεσαι ή πως σου αρέσει.Επίσης έρευνες έχουν δείξει πως προγράμματα όπως αυτό "σκηνογραφούν" τους διαλόγους που λαμβάνουν χώρα εντός οικίας. Εχει παρέλθει ο καιρός που η τηλεθέαση είχε δεσμευτικό χαρακτήρα... Κατά τα λοιπά συμφωνώ πως αποτελεί "κατασκευασμένο" (όπως όλα τα τηλεοπτικά προιόντα..) προιόν κατ επίφασιν κιτς..
προς περισπώμενο: αγαπητε αυτο αφορα θεμα μεταξυ εσου και της Βιβλιοθήκης. Δεν ειναι ο καταλληλος χωρος ενα ποστ άλλου μπλογκερ με εντελως διαφορετικό θέμα.
Sorry για την εκτροπή
φληναφε, ποια εκτροπη; αυτο που λες οτι τα προγραμματα "σκηνογραφουΝ' οικιακούς διαλογους. ειναι ανατριχιαστικο... Μπορεις να μας δωσεις παραπάνω λεοπτομερειες. Δηλαδή ..αποδόμηση τηλε-κειμένου κανουν οι τύποι; πανια -ντεριντα;
Εγώ το μόνο που θέλω να λογοκρίνουν είναι τον ανατριχιαστικό τίτλο της έκθεσης :«Ι syghroni elliniki skini»
Εκτός αν ο τίτλος κρύβει κάποιο υπονοούμενο ή ειρωνεία που δεν μπορεί να συλλάβει το απλοϊκό μυαλό μου.
φιλε a.f.marx, ο τιτλος ειναι εμφανως 'αουτ", αλλά αυτό δε σημαινει οτι τους συλλαμβανουμε για κακη 'ονοματοποιεία"!
Eννοώ πως η τηλεόραση έγινε ραδιόφωνο...Μεταξύ μας Αλέξη το τελευταίο επεισόδιο του Ζε Τ Εμ έκανε 11,8%. Μάλλον φτωχό performance. Το attention span του τηλεθεατή τείνει να γίνεται ολοένα και βραχύτερο. Στην καλύτερη περίπτωση το να είσαι συντονισμένος με κάτι σημαίνει ότι το ανέχεσαι και όχι ότι το επικροτείς. Θέλω να πω εν ολίγοις ότι τα νούμερα δεν μας λένε κάτι για τον ποιοτικό χαρακτήρα της τηλοψίας (γουάου)και την "εμπλοκή" του τηλεθεατή. Το πυροτέχνημα διεκδικεί τα ανακλαστικά σου και όχι την αμέριστη προσοχή σου....Σε κάθε περίπτωση οι άνθρωποι "χαζεύουν" τις εκπομπές παρά "εμπλέκονται" πολλω δε μάλλον τις επικροτούν. Αρκετά μπουρδολόγησα. Συμφωνώ απόλυτα ως προς το ότι η μέθοδος στρατολόγησης των πρωταγωνιστών εχει θλιβερά ελατήρια.Καμώνεται το κιτς όμως δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια θλιβερή παράτα. Πολλοί δε εξ αυτών (των πρωταγωνιστών)χρειάζονται βοήθεια
Θέλουμε και εικονες τριγυρω μας για να αισθανομαστε ασφαλής λοιπον... Ναι, ποτε δεν φανατστηκα οτι το βλέπουν το ζετεμ με θρησκευτικη προσηλωση. ομως καπου ακουσα πως απ τα 10 του τοπ τεν τα 7 ειναι τραγουδια της εκπομπης... αρα μιλαμε για χρυσωρυχείο..
και μονο που "χαζευουν" κατι σημαινει...αυτο το 'καμωνεται' χαρκτηριζει ολοκληρη σχεδον την τηλεοραση. Ειδησεις που καμωνονται τις ειδησεις, σιριαλ που καμωνονται τα σιριαλ, συζητησεις που καμωνονται τις συζητησεις καιεπικερδεις παράτες που καμώνονται το κιτς.
Aυτό είναι αλήθεια γιατί η TV είναι γεμάτοι από ανθρώπους που καμώνονται πως ανω θρώσκουν. Και χωρίς να θέλω να ακούγομαι κοινότυπος και ξυνός αποτελείται από ανθρώπους που είναι απαίδευτοι και αμόρφωτοι στην καλύτερη περίπτωση.
Αλέξη μου,
Διάβασα το υπέροχο κείμενό σου στο Εθνος σήμερα και με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη σχετικά με τη συρρίκνωση του ποιητικού λόγου. Αλλά έτσι είναι όλες οι μορφές του λόγου, κάμπτονται ή ανθίζουν ανάλογα με την περιρρέουσα ατμόσφαιρα. Δεν θα κλάψω για την ποίηση, δεν της ταιριάζει. Οσο υπάρχουν αληθινοί ποιητές θα ζεί και θα βασιλεύει. Μόνο η δυστοκία και η εγκεφαλικότητα είναι οι δολοφόνοι ιοί της.
Με αγάπη απο το Μόντρεαλ
Εγώ συμφωνώ απόλυτα με την σύλληψη του διευθυντή της έκθεσης και την "αποκαθήλωση" του έργου. Υπάρχει ένας νόμος ψηφισμένος από την βουλή των Ελλήνων για την "προσβολή εθνικών συμβόλων" και η αστυνομία έκανε την δουλειά της και τον εφάρμοσε.
Η δικαιοσύνη πρέπει να κάνει επίσης την δουλειά της και ενδεχομένως να καταδικάσει την καλλιτέχνη, με βάση τον νόμο που υπάρχει.
Η αντίδρασή σας θα με έβρισκε απόλυτα σύμφωνω αν ήταν ενάντια σε αυτόν τον ΓΕΛΟΙΟ ΝΟΜΟ, και ζητούσατε την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ του.
Είναι απαράδεκτο να λογοκρίνοντε έργα τέχνης, αλλά υπεύθυνοι για την λογοκρισία είναι αυτοί που ψηφίζουν τους νόμους και αυτοί που επιμένουν να τους διατηρούν, και όχι η αστυνομία ή η δικαιοσύνη.
Ιουστινη σ ευχαριστω πολυ για το κομεντ. χαιρομαι που εφτασε αυτο το κειμενο μεχρι το Μοντρεαλ! να σαι παντα καλα.
αγαπητε τσατσαρ, φηυσικα και ο νόμος ειναι γελοιος και πρεπει να καταργηθει, αλλα πως ειναι δυνατον να συμφωνεις με την εκτέλσεη ενός νομου που ο ιδιος λες πως ειναι απαραδεκτος; Δηλαδή αν ζουσες στο Τεξας καιήσουν κατα της θανατικης ποινης θα συμφωνουσες με τις εκτελέσεις;
Αλέξη, αυτό που προσπαθώ να πω είναι πως η διαμαρτυρία πρέπει να είναι ενάντια στον νόμο και τους εμπνευστές του.
Μέχρι τώρα δεν άκουσα κανένα να μιλάει για την κατάργηση του γελοίου νόμου, αλλά όλοι στρέφονται ενάντια στην εφαρμογή του.
Και να μην εφαρμοζόταν την παρούσα στιγμή ο νόμος αυτός, όσο μένει στο νομοθετικό συστημα της χώρας παραμένει μια βόμβα στα θεμέλια της ελευθερολογίας.
Γιατί οι πολιτικοί μας (μέχρι και ο Βουλγαράκης διαφώνησε με την εφαρμογή του) δεν καταργούν τον νόμο αντι να εκφράζουν την εναντίωση τους σ' αυτον;
Έτσι για το συγκεκριμένο γεγονός δεν μπορώ να καταδικάσω τους ανθρώπους που κάνουν την δουλειά τους (αστυνομία, δικαοσύνη, εισαγγελέα) αλλά αυτούς που τους υποχρώνουν να το κάνουν νομοθετώντας.
Στο Τέξας οι αντίδράσεις είναι απέναντι στον Κυβερνήτη που δίνει την εντολή για την εκτέλεση, που δεν απονέμει χάρη κλπ, και όχι ενάντι στον υπάλληλο του σωφρονιστικού καταστήματος που εκτελεί την ποινή, ή τον δικαστή που καταδικάζει σύμφωνα με τους νόμους της πολιτείας τον ένοχο σε θάνατο.
Δυστυχώς μέχρι τώρα δεν άκουσα σε κανένα κανάλι ή εφημερίδα κανένα, πόσο μάλλον πολιτικό, να ζητά την κατάργηση του νόμου και από εκεί πηγάζει ο εκνευρισμός μου.
Όλη η ιστορία, από τον τίτλο της έκθεσης, το συγκεκριμένο έκθεμα, και την αντίδραση των λογοκριτών, μέχρι την ανακύκλωσή της στα μίντια, στα μπλογκς και την συλλογή ...υπογραφών, δεν είναι παρά άλλη μία επιβεβαίωση του ελλείμματος της παιδείας, που όσο πάει και μεγαλώνει.
Αν δεν υπήρχε το πρόβλημα αυτό, κανείς δεν θα θεωρούσε τέχνη το βιντεάκι, κανείς δεν θα ζητούσε την κατάσχεσή του και την δίωξη των οργανωτών και κανείς δεν θα έκανε αγώνα υπέρ της ελεύθερης έκφρασης της ανύπαρκτης τέχνης του.
Φίλε Artois, κάτσε, για να καταλάβω... Τι είναι, δηλαδή, τέχνη, κατά την άποψή σου; Με ποια κριτήρια ξεχωρίζεις τον καλλιτέχνη από τον μη καλλιτέχνη; Απλώς με το μάτι του "πεπαιδευμένου" έναντι του "απαίδευτου";...
Κι εμένα με βρίσκει αισθητικά αντίθετο το περιεχόμενο του συγκεκριμένου "έργου" που κατασχέθηκε. Κι αν θες, ναι, δεν το θεωρώ καν τέχνη. Από τη στιγμή, ωστόσο, που η δημιουργός του το θεωρεί, εμένα δε μου πέφτει λόγος. Η δε αντόιδρασή μου είναι απλώς να μην πάω να το δω ή, στην πιο ακραία περίπτωση, να φύγω επιδεικτικά κατά τη διάρκεια προβολής του. Αλλά δικαίωμα να προκαλέσω (ή, ακόμα χειρότερα, να επιβάλω) την άπαγόρευση-κατάσχεσή του ΔΕΝ ΕΧΩ, πώς να το κάνουμε!
[Το κακό είναι ότι για ορισμένους η κλασική ρήση του Βολταίρου ("Διαφωνώ με όσα λες..." κ.τ.λ.) ισχύει μόνο κατά το δοκούν... Και κατά το προσωπικό συμφέρον του ή έστω κατά το συμφέρον της σέκτας που εκπροσωπεί...]
Επίτρεψέ μου, τέλος, να σου θέσω ένα ερώτημα: Εγώ θεωρώ εαυτόν συγγραφέα, βαυκαλίζομαι με την ψευδαίσθηση ότι κάνω λογοτεχνία. Κάποιοι άλλοι θεωρούν ότι παράγω σκουπίδια. Με την ίδια λογική, δηλαδή (με την οπτική του "πεπαιδευμένου" έναντι του "απαίδευτου", ίσως;) και με το πρόσχημα, για παράδειγμα, κάποιας φράσης ενός βιβλίου μου που "προκαλεί τα χρηστά ήθη" -αν ψάξει κάποιος επί τούτου θα βρει κάμποσες...- πρέπει τα βιβλία μου να απαγορευτούν και να κατασχεθούν, έτσι;
Αυτό, με λίγα λόγια, δεν υποστηρίζεις; Εκτός κι αν δεν κατάλαβα σωστά. Ίσως λόγω έλλειψης παιδείας...
Νομίζω ότι το πρόβλημα προέρχεται από το γεγονός ότι για τέτοιους είδους "αδικήματα" προβλέπεται διαδικασία αυτόφωρου. Αυτό είναι που δημιουργεί τη γελοιότητα της όλης κατάστασης, την εισβολή των αστυνόμων για να πιάσουν το έγκλημα την ώρα που διαπράττεται, τη σύλληψη του υπεύθυνου, τον επακόλουθο ντόρο κλπ Και στη διαδικασία του αυτόφωρου στοχεύουν όσοι προβαίνουν σε τέτοιου είδους μηνύσεις, να γίνει ντόρος, να ακουστούν μπας και κερδίσουν καμιά ψήφο από τη γιαγιά μου. Ο απλοϊκά σκεπτόμενος άνθρωπος δεν πηγαίνει στην art athina και αν τυχόν πάει, το πολύ πολύ να πει "πω πω μπούρδες" και να προχωρήσει, δεν σπαταλάει τα λιγοστά λεφτά του για να κάνει μηνύσεις σε καλλιτέχνες. Δεν είμαι νομικός, αλλά η λογική μου μου λέει ότι ένα έργο τέχνης είναι μόνιμο (αν εξαιρέσουμε κάποια happenings), οπότε προς τι το αυτόφωρο; Οπότε μάλλον συμφωνώ με τον tsatsar που επιμένει ότι πρέπει να αλλάξει ο νόμος, δεν μπορεί όλοι οι πολιτικοί να νίπτουν τας χείρας τους επειδή έτσι λέει ο νόμος, τι είναι ο νόμος, θέσφατο; Ας τον αλλάξουν αφού απαιτείται και αφού, όπως διατείνονται, δεν συμφωνούν με τις διώξεις. Δεν είμαι σίγουρη αν πρέπει να αλλάξει ο νόμος περί προσβολής εθνικών συμβόλων κλπ, γιατί δεν μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή τι άλλες παραμέτρους μπορεί να έχει αυτή η αλλαγή, αλλά σίγουρα πρέπει να εκσυγχρονιστεί (από το 1931, ήμαρτον!). Αν όμως δεν ίσχυε το αυτόφωρο, όποιος νόμιζε ότι θιγόταν θα μπορούσε να καταθέσει μια μήνυση, η οποία θα δικαζόταν με τη σειρά της, κανείς δεν θα το μάθαινε, ο μηνυόμενος θα αθωωνόταν (γιατί αλλιώς θα προσέφευγε στα ευρωπαϊκά δικαστήρια όπου θα γινόμασταν ρόμπα) και με αυτή την προοπτική πιθανότατα κανείς δεν θα το έκανε (ακόμη κι οι πολιτευτές του Καρατζαφέρη δεν θα σπαταλούσαν λεφτά σε δικηγόρους αν ήταν να μην έχουν όφελος). Τώρα τις υπόλοιπες συζητήσεις περί του αν είναι ή όχι έργο τέχνης το βίντεο της κ. Στεφανή, τις θεωρώ περιττή σπατάλη ενέργειας (που επιπλέον δίνουν έδαφος και στα διάφορα φασιστοειδή), δεν είναι εκεί το πρόβλημα, όπως επίσης και τις διάφορες θεωρίες ότι έκανε το βίντεο για να προκαλέσει (εδώ δεν ξέρουμε τι κρύβει η δική μας ψυχή, βγάζουμε συμπεράσματα για την ψυχή της κ. Στεφανή, ε ας μην τρελαθούμε κιόλας!).
Prosopika ofilo ena megalo efxaristo sth kyria Pania dioti katafere mesa se pente lepta (toso anteksa) na epitixei ekeino pu pasxizei h psixotherapeutria mu gia 18 mhnes tora: me ekane na esthantho normal. Einai ke auto kati :(
Na efxaristiso epishs to LAOS pu prostatevei tis arxes ke ta idanika tu ethnus. Kapios omos na mas prostateusei apo ton ypervallonta zilo tus... Xriazomaste ena eidos "metaprostasias" na thn po... prostasia apo tus prostates diladi. Akoma ki ego pu grafo exo mperdeutei. Sygnomh...
Kalhmera :)
tsatsar ως προς το νομικο σκελος συμφωνουμε,οτι οφειλει η διαμαρτυρια να εστιασει και εκει τωρα αν η αστυνομαι υπακουει δεν ειναι κατι που αφορα νομιζω την παρουσα εξελιξη.
αρτουα, προσωπικα ειμαι εναντιον οποιασδηποτε μορφης λογκρισιας ακόαμ και στο πιο ευτελες εργο τεχνης. Την εκθεση δεν την ειδα δεν εχω αποψη.
χρηστο μαρια συμφωνω.
Και βέβαια δεν κατάλαβες σωστά, Χρήστο Φασούλα. Πουθενά δεν υποστήριξα ότι πρέπει να καταγγέλονται και να κατάσχονται τα διάφορα χειροτεχνήματα - το αντίθετο είπα: ότι πρέπει να αδιαφορούμε σε ό,τι δεν είναι καν τέχνη, όπως έγραψες κι εσύ, συμφωνώντας μαζί μου. Και η θεία μου κάνει μια κολοκυθόπιτα αίσχος που την ονομάζει έργο τέχνης αλλά ποτέ δεν σκέφτηκα να καλέσω εισαγγελέα για να κατάσχει την κολοκυθόπιτα. To αυτό θα έπραττα και για την κολοκυθόπιτα της Στεφανή.
Αν η συγκεκριμένη καλλιτέχνις βαυκαλίζεται κι αυτή με την ψευδαίσθηση ότι κάνει τέχνη, ουδόλως σκοτίζομαι. Πολύ περισσότερο δεν θα τρέξω να υπογράψω την ψευδαίσθησή της. Για τις ψευδαισθήσεις της, αρμοδιότερος είναι ο πατέρας της που είναι ο κατάλληλος επιστήμων και μπορεί να την βοηθήσει να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα.
Όσο για το αν μου πέφτει λόγος που η """δημιουργός""" του το θεωρεί τέχνη, σε αντίθεση με σένα, νομίζω ότι μου πέφτει και μου παραπέφτει. Διαφορετικά, αν ακολουθήσω τη δική σου λογική και περπατώντας στον δρόμο κάποιος μου πετάξει σκατά,ισχυριζόμενος πως είναι δημιουργός που κάνει τέχνη, εγώ πρέπει να τα φάω στη μάπα.
Α, όχι. Θα του πω ότι είναι κάποιος που πετάει σκατά.
Μα δεν είναι εκεί η ένστασή μου κύριε Σταμάτη.
Συμπληρώνοντας όσα έγραψα στον Χρήστο Φασούλα, όταν έσπευδα να υπογράψω ένα κείμενο κατά της λογοκρισίας, θα είχα την απαίτηση, τουλάχιστον, να αναφερόταν στην επιχειρούμενη λογοκρισία και μόνον.
Το να επιχειρεί κάποιος να παγιδεύσει εντέχνως τους υπογράφοντες ώστε να επικυρώσουν δια της υπογραφής τους και την καλλιτεχνική του αξία, το βρίσκω ανέντιμο.
Και, για να ολοκληρώσουμε το θέμα, θα σας παρακαλούσα να μου πείτε την άποψή σας για την λογοκρισία που επέβαλαν οι δήθεν θιγόμενοι """καλλιτέχνες""" στο μπλογκ που άνοιξαν για να καταγγείλουν την λογοκρισία.
Αυτό θα το καταγγέλατε; Aν δηλαδή αύριο κάνω ένα ποστ συγκέντρωσης υπογραφών κατά της λογοκρισίας και της περιφρόνησης που έδειξαν αυτοί oι δήθεν θα το υπογράφατε;
Mα εδώ ακριβώς είναι το ζήτημα, φίλε Artois. Οι υπογραφές δεν μαζεύτηκαν για να στηρίξουν την ψευδαίσθηση (ή, κατ΄ άλλους, την "ψευδαίσθηση") της συγκεκριμένης "καλλιτέχνιδα"ς (ή, κατ΄ άλλους, καλλιτέχνιδας), αλλά για να καταγγείλουν την απαράδεκτη κρατική λογοκριτική - τρομοκρατική παρέμβαση...
Από την άλλη πάλι, δεν είναι συγκρίσιμο το παράδειγμα που θέτεις. Ακόμα κι έτσι, όμως, η συγκεκριμένη κυρία δεν πέταξε σκατά, αν θες, στο δρόμο. Τα πέταξε σε χώρο ΙΔΙΩΤΙΚΟ. Κι αν εσύ δεν το θεωρείς αυτό τέχνη (όπως κι εγώ, ασφαλώς, δεν το θεωρώ) απλώς μείνε μακριά. Και κατάγγειλέ το, κανείς δεν σου το απαγορεύει. Αλλά σεβάσου και το δικαίωμα της απόλαυσης σε κάθε κορπολάγνο. Ή εν πάση περιπτώσει αυτόν που ΕΣΥ θεωρείς κοπρολάγνο...
peri logokrisias
O Iokimidis a8oo8ike giati dilose oti aytos itan pou katevase to ergo mesa apo to panepistimiako asilo (askt)
oloi i ekprosopoi ton kalitehnikon 8esmon kriftikan kai tote kai tora
( mousia, aika,askt, psat….)
to idio ishii kai gia tus kalitehnes Veveos veveos !
-Ine pola ta lefta Ari. Tu YPPO Veveos veveos !!
K. maragu otan 8a mpukarun sto rethimno na ipo8eso oti ine diafimistiko trik ?
osi fantasiononte sinomosies, pr,sizitane an itan kalo i oxi to ergo i apantisi ine :
"Η πιο παράνομη πράξη από την πτώση της χούντας"
ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΣΑΚΥΡΑΚΗΣ αν. καθ. Συνταγματικού Δικαίου
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 05/06/2007
Alios na vrontofona3ume oloi mazi To LAOS ine edo enomeno dinato
Xρήστο Φασούλα, η ιδέα σου περί ιδιωτικού και δημοσίου, χρειάζεται αναθεώρηση. Θα γνωρίζεις βέβαια, ότι η Art Athina πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού. Με δημόσιο χρήμα, εν ολίγοις.
Έπειτα, δεν έχω καταλάβει ακόμα ποιο είναι το σημείο διαφωνίας σου μαζί μου. Ως προς την ""καλλιτεχνική"" αξία, βλέπω ότι συμφωνούμε. Στο ότι πρέπει να αδιαφορούμε μποστά σε τέτοιες ""δημιουργίες"" συμφωνούμε ομοίως. Αυτή ήταν η θέση μου.
Ότι δεν χρειάζεται να παρεμβαίνουν αστυνομικές και δικαστικές αρχές σ' αυτά τα θέματα, ακόμα κι αν το επιτρέπει η νομοθεσία, πάλι συμφωνούμε.
Όσο δε για το νέο επιχείρημα που πρόσθεσες, περί "κοπρολαγνείας", τι να σου πω; Υποθέτω ότι ούτε ο πιο φανατικός επικριτής του ""έργου"" δεν θα το χαρακτήρισε "κόπρο"!
Καλησπέρα.
Επειδή είμαι καινούρια στην "μπλογκοπαρέα", να επισημάνω στον φίλο φλήναφο, ότι μήνες μετά από την εμφάνιση του... "φαινομένου", τα συγκεκριμένα σόου όχι μόνο δεν ατόνησαν, αλλά μεγαλύνθηκαν! Οι... "σταρ" των εκπομπών αυξάνουν και κατακυριεύουν το τηλεοπτικό και όχι μόνο τοπίο -όλο και πιο συχνά ακούω κάποιους "κανονικούς" ανθρώπους να σιγοτραγουδάνε, δήθεν για πλάκα, τα βας-βας κ.λ.π., παιδάκια να τα χορεύουν στα παρτυ τους κ.ο.κ. Αυτό αποδεικνύει ότι δεν ήταν καθόλου ακίνδυνα, για τον απλό λόγο ότι τέτοια "προϊόντα" εγκαθίστανται ύπουλα στους εγκαφάλους και λειτουργούν αργά και σταθερά σαν βραδυφλεγή καρκινικά κύτταρα. Ιδιαίτερα σε μια κοινωνία της οποίας το αμυντικό σύστημα είναι καταφανώς εξασθενημένο.
Αλέξη, λέω να αντιγράψω το σχόλιό σου στο μπλογκ μου γιατί είναι πάντα επίκαιρο και με εκφράζει απόλυτα. Μνημονεύοντας την πηγή φυσικά πάντα. είναι μια συζήτηση που καλό είναι να ανακινηθεί. Αν έχεις πρόβλημα, δεν έχεις παρά να μου το πεις και θα το διαγράψω.
Θα προσπαθήσω να έρθω την Τρίτη, αν τα καταφέρω, γιατί έχω κανονίσει κάτι άλλο. Καλή επιτυχία ούτως ή άλλως.
Αγγέλα
(πέρνα μια βόλτα και από το δικό μου μπλογκ. Θα χαρώ να σε δω)
Post a Comment